Twitter'a Nasıl Girilir ?

23 Aralık 2009 Çarşamba

Titanic Kamera Arkası Görüntüleri



Olağanüstü bir film olması onun kamera arkasınında çok ciddi olduğunun göstergesi değildir. Ben izledim çokta güzel çok eğlenmişler :)

Video:

4 yorum to “Titanic Kamera Arkası Görüntüleri”

  • 14 Mayıs 2010 20:04
    şevval says:

    abicim filmi izleyince ağlama krizine giriyorum kamera arkasını izleyince gülme krizine giriyorum

    delete
  • 29 Mayıs 2010 14:00
    Adsız says:

    bu ttanik çok güzel bayıldım

    delete
  • 14 Haziran 2010 10:41
    Adsız says:

    2 side ayrı ayrı güzel filmi çok duygusal hele geminin batış anı ama kamera arkası diyince böle insanı gülme krizi tutuyo ama harika bir film ya o jack ölemezdiii

    delete
  • 21 Aralık 2010 21:42
    Rose says:

    Gerçekten Bu Filmi 10 kere izlemişimdir her izleyişimde AğLamaktan Göl oluyor heryer.Özelliklede Jack'e Leonardo Di Caprio Tam Rolüne yakışır Centilmen Yakışıklı bir karakter Koymuşlar :) Bravo diyorum bu Arada Kamera Arkası Süperdi :D

    delete

Yorum Gönder

 

Acayipnet Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger