Twitter'a Nasıl Girilir ?

22 Aralık 2009 Salı

Bilgisayardaki Şifreleri Bulmak (Proğramsız)






Birisi sizin bilgisayarınızı kullandıysa siz onun şifrelerini alabiliyorsunuz. Belki daha önceden bunu bilen vardır ama ben yeni öğrendim:) Şimdi ilk başta Firefox u buradan indiriyorsunuz.

Firefox Nedir?

Firefox internet tayıcısıdır. Bende internet Explorer den çok daha iyi bir tarayıcıdır.


Araçlar --> Seçenekler --> Güvenlik --> Kayıtlı parolalar   yaptıktan sonra tüm şifreler ve hangi sitelere ait oldukları ayrıntısı ile karşında "parolaları göster"e bas şifreler gelsin..

9 yorum to “Bilgisayardaki Şifreleri Bulmak (Proğramsız)”

  • 4 Ağustos 2010 17:07
    Adsız says:

    expoller de de oluyomu bu olay ben sifremi unuttum onemli bulmam lazim

    delete
  • 3 Ocak 2012 23:29
    Adsız says:

    KARDEŞIM ÇOK TEŞEKKURLER ALLAH RAZI OLSUN İYİ PAYLAŞIM

    delete
  • 3 Ocak 2012 23:30
    Adsız says:

    KARDEŞ ÇOK SAĞOL ALLAH RAZI OLSUN İYİ PAYLAŞIM

    delete
  • 27 Nisan 2012 15:26
    Ayhan YILDIZ says:

    eyw cicek

    delete
  • 6 Ağustos 2012 21:37
    Adsız says:

    umarım iyi olur

    delete
  • 3 Mart 2013 20:43
    AnıL. says:

    Google Chrome olmazmı

    delete
  • 14 Nisan 2013 09:47
    Unknown says:

    oluyor

    delete
  • 18 Haziran 2013 13:31
    Adsız says:

    Bu sekillde win 7 kullanici sifresi ogreniliyormu

    delete
  • 18 Haziran 2013 20:06
    Unknown says:

    Hayır. Bahsettiğiniz şifre işletim sisteminin arşiv dosyalarında yer alır.

    delete

Yorum Gönder

 

Acayipnet Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger