Twitter'a Nasıl Girilir ?

13 Kasım 2009 Cuma

Site Doğrulama ve Sitemap Ekleme Güncellendi...(BLOGGER)





Merhaba arkadaşlar... Bu bölümde size blogger sitenizin googleyle doğrulamayı anlatacağım...
 
Şimdiden belirtiyorum. bu yazı tamamen http://www.acayipnet.com/ a aittir...
 
1-İlk başta http://www.blogger.com/ dan kumanda panelinize giriyorsunuz ve şu sırayı izliyorsunuz..
 
--->> Yerleşim-HTML'yi Düzenle
 
daha sonra yeni sekmede http://www.google.com/webmasters/sitemaps/?hl=tr  sitesini açıyorsunuz...
 
2- Kontrol panelinin hemen altındaki site eklemek için buraya tıklayın yazan yere tıklayarak site adını yazıyoruz(örnek http://www.acayipnet.com/).
 
3- Sitemizi ekledikten sonra doğrula seçeneğine tıklayarak, bir meta etiket ekle bölümünü seçiyoruz. Karşınıza meta tag kodu çıkacaktır....
 
4- o kod şimdilik kalsın. ilk başta bloggerde girdiğiniz HTML'yi Düzenle bölümüne tekrar dönüyoruz. CTRL+F olarak giriyoruz klavyemizden. Arama bölümüne   aşağıdaki kodunu yazıyoruz.


 
5- Kodu bulduktan sonra googlede bulunan meta tag kodunuzun altındaki " Bana bir örnek göster " e tıkladığımızda çıkan kodu altına yapıştırıyoruz ve "ŞABLONU KAYDET" diyerek kaydediyoruz.

6- Googlede "DOĞRULA" butonuna tıklıyoruz...

7- Google webmaster tools adresimizde üstteki kontrol paneli yazan yere tıklayınca göreceksiniz ki sitemiz doğrulanmış fakat Site haritası yazan yerin hemen altında Ekle diye bir yazı göreceksiniz. Ekle dedikten sonra sırasıyla; Site haritası gönder yazan yere atom.xml yazarak yada feeds/posts/default yazarak site haritası göndere tıklıyoruz.




2 yorum to “Site Doğrulama ve Sitemap Ekleme Güncellendi...(BLOGGER)”

  • 10 Kasım 2009 18:20

    Nereye yapıştırıyoruz onu anlamadım ben daha öncede bunu yapmıştım ama nereye yapıştıracağımı bulamayınca olmadı . O meta etiketini nereye yapıştıracağımızı daha doğrusu şablonun neresine yapıştıracağımızı söylersen çok işime yarar ;) Bekliyorum cevabını !!..

    delete
  • 12 Kasım 2009 16:10

    gönderdiğim yazıyı güncelledim... inşallah daha anlaşılır olmuştur...

    delete

Yorum Gönder

 

Acayipnet Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger