Twitter'a Nasıl Girilir ?

25 Aralık 2009 Cuma

Bildiğim En İyi Bloglar



Bildiğim En İyi Bloglar

1 yıldır site işleriyle uğraşıyorum ve gördüğüm kadarıyla bi kaç tane kaliteli site var ve diğerleri de o sitelerden yararlanıyorlar. Bende sitemi geliştirmek için benden daha üstün sitelerden yardım alıyorum. Bugün de bu sitelerden bahsetmek istiyorum.

Siteler:





3 yorum to “Bildiğim En İyi Bloglar”

  • 25 Aralık 2009 16:14
    Ali Arslan says:

    blogwolkanca ile benim siteyi unutmuşsun galiba :)

    delete
  • 26 Aralık 2009 13:12

    benim bildiklerimden en iyi ilk 5 bunlar :D

    delete
  • 27 Aralık 2009 13:59
    Kaan says:

    Listede banada yer verdiğin için teşekkür ediyorum. Elimden geldiğince yardım isteyen arkadaşlara yardım ediyorum. :)

    delete

Yorum Gönder

 

Acayipnet Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger